Welkom bij de webshop van Capelle Haarwerken
Hieronder vind je alle informatie over onze webshop. Staat de informatie die je zoekt of het antwoord op een vraag die je hebt er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Adres:
Nachtegaalstraat 67 | 8011 BV | Zwolle | NL (Netherlands)
Openingstijden winkel: maandag t/m vrijdag: 09.00 – 17.30 uur
Telefoon tijdens openingstijden: +31 (0)38 – 4 21 82 99
Mail: klik hier
Route informatie: klik hier.
Voor actuele info over onze openingstijden en sluiting bij vakantie- en feestdagen: klik hier
Bedrijfsgegevens:
BTW nr: 009641397.B.01 | KvK: Zwolle nr 05024833
IBAN: NL66INGB0002401134 (BIC: INGBNL2A) tnv Capelle Haarwerken Zwolle
Veilig online winkelen. Je kan veilig op onze webshop winkelen, registeren, bestellen en betalen. Persoonlijke gegevens zullen alleen worden gebruikt voor het verzenden van jouw bestelling. Persoonlijke gegevens worden niet met anderen gedeeld.
Ons assortiment wijzigt zich het hele jaar door en zal regelmatig aangevuld worden met nieuwe producten.
Prijzen. De vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Salonkorting. Informeer naar onze Salon korting ! Ben je als kapsalon ingeschreven? Bel ons dan of stuur ons een mail voor de speciale prijzen voor de professional. Als kapsalon heb je áltijd gemiddeld 10 tot 15% korting op de prijzen vermeld in onze webshop. Deze korting gaat omhoog bij grotere aantallen: 3, 6, of 12 stuks.
Bestellen en eenvoudig betalen met iDeal. Wil je een product bestellen dan doe je dit door het gewenste artikel in het winkelwagentje te plaatsen. Door het invullen van de persoonsgegevens kunnen wij de bestelling snel afhandelen. Voor de betaling kan je gebruik maken van onze iDEAL betalingsmogelijkheid.
De betalingen in de webshop zullen via Stichting Mollie Payments gaan. Op het bankafschrift zal daarnaast duidelijk de naam van Capelle Haarwerken vermeld staan.
Bevestiging van de bestelling en betaling. Als wij de bestelling en betaling hebben ontvangen ontvang je hierover een mailbericht.
Geen bevestiging ontvangen?
– Heb je geen bericht maar wel betaald? Controleer dan eerst of het bericht in de Spambox is geplaatst. Wellicht staat het bericht daar.
– Heb je geen bericht ontvangen en is het bedrag ook niet afgeschreven? De bestelling kan dan worden geannuleerd en nogmaals geplaatst. Capelle Haarwerken controleert de hele dag door de betalingen en zal een mail sturen met de vraag of wij de bestelling kunnen annuleren of dat je de bestelling toch wilt plaatsen.
Lukt het toch niet via iDeal te betalen? Dit kan liggen aan een technische storing. Bij controle van onze webshop ontdekken wij een niet afgeronde bestelling al snel. Wij nemen dan via de email of telefonisch contact met jou op. Vul daarom altijd het juiste emailadres en telefoonnummer in! Uiteraard kan je het bedrag via uw bank aan ons overmaken. Maak het verschuldigde bedrag over naar: IBAN: NL66INGB0002401134 (BIC: INGBNL2A) ten name van Capelle Haarwerken Zwolle
Bestellingen vanuit andere landen dienen via de mail aan ons te worden doorgegeven.
Verzenden. Wij verzenden bestellingen door heel Nederland met PostNL (MyParcel). De bestelde producten zullen met zorg verpakt worden en indien mogelijk als één pakket worden verstuurd.
De pakketten worden zorgvuldig en discreet verpakt (alleen onze naam ‘Capelle’ en ons adres zal zichtbaar zijn ivm onbestelbaar). Pakketten worden verzonden met een Track-en-Trace code. Je krijgt een mailbericht van het verzenden van het pakket met de Track-en-Trace code. Deze kan je volgen vanaf het moment dat het bij PostNL is aangeboden en is gescand.
Transportkosten Nederland: Gewicht 0 – 23 KG: € 6,30 (voor het verzenden grote pakketten boven 23 kg rekenen wij extra transportkosten + € 3.00)
Gratis afhalen? Dat kan. Kies dan voor deze mogelijkheid bij het afrekenen van de bestelling. Wij zullen de bestelling voor je klaar zetten. Deze kan van maandag tot en met vrijdag 9.00 tot 17.30 uur afgehaald worden op ons adres: Nachtegaalstraat 67, 8011 BV Zwolle.
BESTELLEN EN BETALEN VAN UIT BELGIE?
Klanten in België kunnen eenvoudig betalen door gebruik te maken van Bancontact.
Transportkosten naar België: Gewicht 0 – 23 kg: € 9,00. (Voor pakketten boven de 23 kg rekenen wij extra transportkosten + € 3,00)
Het transport en bezorging van de pakketten in België wordt verzorgd door bpost.
Levertijd. Uw bestelling wordt verstuurd na ontvangst van de betaling van de factuur. Is het product onverhoopt niet voorradig word je hiervan via de email of telefonisch op de hoogte gebracht. Bestellingen geplaatst in het weekend of op feestdagen zullen de eerst volgende werkdag door ons worden beantwoord en verwerkt. Let op: De pakketbezorging van PostNL binnen Nederland is dinsdag t/m zaterdag tot 21.30 uur. Houd er rekening mee dat post/pakketbezorging helaas soms enkele dagen duurt. Onze winkel is 5 dagen in de week open van 9.00 tot 17.30 uur, afhalen van uw webshopbestelling is dus ook mogelijk. Kies dan voor de mogelijkheid: afhalen. Je betaalt dan uiteraard ook geen verzendkosten.
Belangrijk! Mocht je de bezorger hebben gemist of onverhoopt toch niet aanwezig zijn geweest om het pakket aan te nemen, let op, de bezorger hoeft geen briefje meer achter te laten! De ontvanger dient zelf het pakket te volgen. Online kan je zien hoe je het pakket toch nog kunt gaan ontvangen!
TIP: Ben je niet altijd thuis? Dan kan je kiezen voor de mogelijkheid ‘Afhalen op PostNL locatie’. Je krijgt dan een aantal locaties waar je binnen 3 dagen, 24 uur per dag het pakket kan afhalen.
Volg hier jouw pakket, klik op de onderstaande link en vul de Track-en-Trace-code en postcode in.
Nalevering. Mocht een product onverhoopt niet voorradig zijn word je door ons gebeld. Meestal ontvangt je het pakket dan, compleet, enkele dagen later. Is dat echter niet mogelijk dan kan dit in overleg met de klant, zonder extra kosten, nageleverd worden. In overleg kan de bestelling dan ook worden geannuleerd en het aankoopbedrag worden terugbetaald.
Annulering. Heb je de bestelling geplaatst en betaald maar wil je deze toch annuleren dan kan dat voordat wij het pakket bij de post hebben aangeboden, wij betalen dan het gehele aankoopbedrag inclusief portokosten terug. Bel of mail ons daarom zo snel mogelijk. Heb je de bestelling te laat geannuleerd en is het pakket al verstuurd, dien je het voldoende gefrankeerd aan ons te retourneren. Indien wij na bevestiging van de bestelling binnen 8 dagen geen betaling hebben mogen ontvangen, dan kunnen wij jouw bestelling zonder tegenbericht annuleren. Uiteraard zullen wij altijd eerst contact met je op nemen en informeren of je de bestelling toch wenst te ontvangen.
Retourneren. Wil je iets retourneren? Neem dan eerst contact met ons op! Retourneren is mogelijk als Capelle Haarwerken in gebreke is gebleven, bijvoorbeeld foute levering of bij beschadiging. Neem eerst contact met ons. Wij zullen allereerst kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen. Capelle Haarwerken zal de kosten voor de porto voldoen als Capelle Haarwerken in gebreke is gebleven.
-1 Het retour-etiket krijg je per e-mail als PDF in de bijlage. Druk dit af op een A4-vel en knip het uit.
-2 Voeg een bericht toe met de afzender en reden van retourzenden, (klik hier voor een retourformulier)
-3 Plak het pakket goed dicht,
-4 verwijder oude labels,
-5 plak het verzendlabel op de doos en je kan het gratis aanbieden op PostNL locatie.
Zodra wij het onbeschadigd hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag (+ eventuele portokosten) van het artikel aan u terugstorten.
Is het product niet naar uw wens en wilt u het aan ons retourneren?
Indien je het artikel wenst te retourneren zonder dat Capelle Haarwerken in gebreke is gebleven, zijn de portokosten voor heen- en terugzending van het pakket voor de klant.
Let op dat het artikel goed wordt verpakt om beschadiging te voorkomen en voldoende gefrankeerd is. Het beste kunt u het aanbieden bij een PostNLpunt.
Zodra wij het onbeschadigd hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag van het artikel aan u terugstorten.
Enkele producten kunnen niet worden geretourneerd. Het retourneren van kappersscharen en chemie is niet mogelijk in verband met beperkte houdbaarheid en vermindering kwaliteit. Turbans en mutsjes kunnen om hygiënische redenen niet worden teruggenomen of worden geruild.
Let op: wij vragen om jouw begrip; artikelen kunnen alleen worden geretourneerd als ze ongebruikt zijn, onbeschadigd en in nog verpakt zijn in de onbeschadigde originele verpakking met etiket. Mocht blijken dat het geretourneerde artikel beschadigd is ontvang je geen nieuw exemplaar. Waardevermindering dient door de klant te worden vergoed.
Let op: stuur een pakket nooit ongefrankeerd naar ons terug. Ontvangen wij een pakket met strafport dan zullen wij de die kosten op jou als afzender verhalen.
Zorgpas korting*. Ben je verzekerd bij: Pro Life, Interpolis, FBTO en heb je géén vergoeding uit de aanvullende vergoeding voor een mutsje dan kan je gebruik maken van Zorgpas-korting van 25% op een mutsje uit de collectie van Capelle Haarwerken. Als je de speciale kortingscode gebruikt bij uw bestelling ontvang je meteen een korting op de normale prijs. De kortingscode is: Zorgpas
Voorwaarden: Het maximale aantal mutsjes per bestelling met de Zorgpas-korting is 1 stuks. De artikelen met de Zorgpas-korting staan in Zorgpas Categorie. De korting per 3 stuks is niet te combineren met de Zorgpas-korting. Je mag als eenmaal gebruik maken van de Zorgpas-korting. (* korting alléén geldig op aanschaf van mutsjes)
Wat te doen bij een klacht? Klachten daar ben jij en zijn wij niet blij mee en wij zullen onze uiterste best doen je zo snel mogelijk te helpen. Toch iets niet naar wens? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op. Stuur een mail en leg ons de opmerking of klacht voor. Wij zullen de mail binnen 3 werkdagen beantwoorden en proberen samen tot een oplossing te komen.
Uitgebreide leveringsvoorwaarden en onze klachtenprocedure kan je per mail aanvragen bij Capelle Haarwerken. Deze sturen wij dan zo spoedig mogelijk toe. Downloaden kan ook.
Ons privacy-beleid.
Hoe gaan wij om met persoonlijke gegevens?
Uiteraard hebben wij als bedrijf noodzakelijke persoonlijke gegevens van onze klanten nodig om je goed van dienst te kunnen zijn. Om een declaratie in te dienen bij een zorgverzekeraar of om producten toe te sturen.
Deze gegevens worden alleen voor deze doeleinden binnen Capelle Haarwerken gebruikt en worden niet gedeeld met andere partijen. Jouw persoonlijke gegevens worden zorgvuldig bewaard en alleen gebruikt door de personen van Capelle Haarwerken die daartoe gemachtigd zijn.
Je ontvangt van ons geen ongevraagde informatie. Je ontvangt alleen informatie of post van ons als je in het verleden gebruik hebt gemaakt van onze dienstverlening of als je je hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief. Mocht je toch ongewenst informatie of post van ons ontvangen of geen gebruik meer willen maken van onze diensten dan zullen wij als je dat wenst uw gegevens uit ons systeem verwijderen. Hiervoor hoef je ons slechts een mail te sturen, klik hier Verzoek tot uitschrijving
Wil je uitgebreide informatie over hoe en welke gegevens wij bewaren, neem dan contact met ons op. Dit kan je telefonisch doen of per mail en ons vragen onze privacyverklaring toe te sturen.
Klik hier voor de ‘Algemene voorwaarden’.
Vragen. Zijn er vragen over onze producten, kleuren, prijzen of voorwaarden bel ons of stuur een mail, klik hier.
Wij zien je graag terug bij Capelle Haarwerken!
Petra van Capelle, Hellen van Capelle, Grietje Akkerman en Kiron Halfwerk.
Januari 2023